KOMPLEX VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI MEGOLDÁS
Cégmérettől függetlenül komplex IT alapú vállalatirányítási megoldást nyújtunk a gazdálkodó szervezetek üzleti folyamatainak tervezéséhez, a napi munkafolyamatok során keletkező adatok rögzítéséhez és elemzéséhez, az elért eredmények összegzéséhez, stratégiai döntések előkészítéséhez.
PROFESSZIONÁLIS ADÓTANÁCSADÓI HÁTTÉR
A SALDO CREATOR egy olyan egyedülálló számviteli szoftver, amelynek kifejlesztéséhez szakmai háttértámogatást nyújtanak a SALDO ZRt. professzionális adótanácsadói. Így legfőbb versenyelőnyünk, hogy informatikai megoldásunk egyben magas szintű adótanácsadói támogatást is nyújt.
A SALDO CREATOR ÉRTÉKAJÁNLATA
- Hatékony és átlátható üzletmenetet és napi működést eredményez
- Csökkenti a működési költségeket
- Optimalizálja az időráfordítást
- Kiváltja és feleslegessé teszi segédprogramok alkalmazását
- Versenyképes ár-érték arányú szolgáltatás és informatikai támogatás
KÖTÖTTSÉGEK NÉLKÜL
Természetesen a SALDO CREATOR is tudja a piacon elvárt funkciókat, vagyis ügyféligényre szabható, moduláris, felhőalapú, rugalmasan specifikálható, magas szintű adatbiztonsággal ellátott. Emellett jogosultsági szintek beállításával vezetői-és döntéstámogatói rendszerként is funkcionál.
SZOLGÁLTATÁSAINK
Távüzemeltetés
Használja rendszerét egyszerűen, szabadon, korlátok nélkül! A rendszer üzemeltetését és karbantartását teljes egészében a Saldo Zrt. vállalja magára, így ügyfeleinket nem terhelik az informatikai háttér biztosításával, üzemeltetésével kapcsolatos feladatok, és költségek.
A szolgáltatáshoz munkanapokon 8 órás szakmai (pénzügy-számvitel) felügyeletet, valamint 24/7-es (nonstop) informatikai felügyeletet biztosítunk.
A szolgáltatás igénybevételével kiváltható:
- A központi szerver hardver költsége
- A kiszolgáló szoftver licencek megvásárlása, és időszaki díjaik fizetése
- A gerinchálós elhelyezés, és a nagy sávszélességű Internet elérés költségei
- Az üzemeltetés járulékos költségei (elektromos áram, hardver javítás, stb..)
- A szakmai, és az informatikai felügyelet rendelkezésre állásának költségei
- A rendszergazdai szolgáltatások (rendszertelepítés, karbantartás, konfigurálás, frissítés, mentés stb..) költségei.
Felméréseink szerint a távüzemeltetés évi több millió Ft-os megtakarítást jelenthet!
Jog és verziókövetés
Rendszerünk mindig naprakész az aktuális jogszabályoknak megfelelően, erre a Saldo komplex szaktudása a garancia. Az új verziók internetes felületről egyszerűen letölthetők, és telepítésük sem időigényes. Távüzem szolgáltatást igénybe vevő CREATOR és Easyweb ügyfeleink verziófrissítését szakembereink végzik.
Ügyféltámogatás
Amennyiben szakmai vagy informatikai problémája merül fel a program használata közben, kérheti segítségünket és rövid idő alatt megoldjuk a problémát. Az informatikai környezetben történő változásokat (új szerver és kliensgépek telepítése, adatbázis váltás, verziófrissítés) illetve hibaelhárításokat is megoldjuk Ön helyett a helyszínen vagy távoli elérés segítségével.
ÜZLETÁGUNK SZÁMOKBAN
- Több ezer felhasználó
- Több mint 100 kiemelt piaci, állami és nonprofit gazdálkodói referencia felhasználó
- 7/24 rendszerüzemeltetés, napi 12 órás telefonos rendelkezésre állás