SALDO Zrt. logo

 

Karrier

 

A tizenhatszoros Magyar Brands díjas SALDO Zrt. Magyarország legátfogóbb és független adószakértői, tanácsadói és oktatási cége, amely 65 éve támogatja a hazai cégeket és költségvetési szervezeteket adó, adójogi és számviteli kérdésekben. Ügyfeleink megalapozott szakmai támogatását munkatársaink folyamatos fejlesztése, szakmai műhelyek és a magas szintű képzéseink biztosítják.

  • Gondnok

    🛠 Gondnokot keresünk!


    Olyan leendő kollégát keresünk, aki gondos gazdaként figyel környezetünkre, és kisebb javítási, karbantartási feladatokban is otthon érzi magát.

    Feladatok
    • Ingatlan folyamatos karbantartása, állagmegóvása
    • Kisebb javítások, ezermesteri munkák
    • Kapcsolattartás beszállítókkal, szolgáltatókkal, kapcsolódó adminisztráció
    • Udvar és épület környezetének rendben tartása, télen síkosságmentesítés
    • Külsős szakemberek munkájának segítése
    • Esetenként áruszállítás, anyag- és alkatrészbeszerzés céges autóval
    • Fizikai munka (eseti bútorpakolás, könyvbeszállítás rakodása)
    • Targonca (nem vizsgaköteles) kezelése szükség esetén

    Elvárások
    • Érvényes B kategóriás jogosítvány
    • Műszaki érzék, önálló problémamegoldás
    • Precíz, megbízható munkavégzés

    Előny
    • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
    • Szakipari képesítés
    • Targonca kezelésének ismerete

    Amit kínálunk
    • Heti 40 órás, kiszámítható munkarend
    • Céges autó a munkavégzéshez
    • Laptop és mobiltelefon
    • Cafeteria juttatás
    • Stabil, barátságos munkahely
    • Aktív nyugdíjasok jelentkezését is várjuk

     📍 Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

    Aktív nyugdíjasok jelentkezését is várjuk!

    📩 Jelentkezés:  Önéletrajzát bérigény megjelölésével a karrier@saldo.hu e-mail címre várjuk. A tárgyban kérjük tüntesse fel "Gondnok".

  • Senior mérlegképes könyvelő

    Saját, teljes körű könyvelésünkhöz keresünk tapasztalt munkatársat az alábbi munkakörbe:  


    SENIOR MÉRLEGKÉPES KÖNYVELŐ

    Leendő feladatok:

    • A cég teljes körű könyvelése és nyilvántartásainak vezetése
    • Havi, negyedéves és éves zárások, beszámolók elkészítése
    • Készlet, tárgyi eszköz feladás, bérfeladások könyvelése, pénztár 
    • Banki utalások végzése
    • Számlázási folyamatok szakmai támogatása
    • Adóbevallások elkészítése és beadása
    • Adótervezési feladatok ellátása a vezetőség támogatására
    • Kapcsolattartás könyvvizsgálóval, hatóságokkal szükség esetén
    • Belső pénzügyi folyamatok ellenőrzése és támogatása

    Elvárások:

    • Mérlegképes könyvelői végzettség
    • Minimum 3 éves releváns szakmai tapasztalat teljes körű könyvelésben
    • Precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés
    • Önálló munkavégzésre való képesség, együttműködő csapatszellem
    • Igény a szakmai fejlődésre
    • Kérjük, az önéletrajzában tüntesse fel, milyen vállalatirányítási rendszert / könyvelőprogramot ismer és használt!

    Előnyt jelent:

    • Analitikus gondolkodás, proaktív munkavégzés,
    • Vállalatirányítási rendszerek használatában szerzett tapasztalat,
    • Magabiztos Excel ismeret
    • Nagyobb céges struktúrában szerzett tapasztalat

    Amit kínálunk:

    • Versenyképes jövedelem + cafeteria
    • Egészségbiztosítás: Medicare magánegészségügyi szolgáltatások
    • Laptop
    • Hibrid munkavégzés
    • Nyugodt, rendezett munkakörnyezet
    • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
    • Hosszú távú, stabil munkahely
    • Változatos, teljes körű könyvelési feladatok

    Munkavégzés helyeBudapest, XIII. kerület

    JelentkezésÖnéletrajzát bérigény megjelölésével a karrier@saldo.hu e-mail címre várjuk. Tárgy: "Senior mérlegképes könyvelő"

    Jelentkezési határidő: 2025. december 15.

  • Transzferár tanácsadó

    Folyamatosan fejlődő transzferár területre keresünk új munkatársat (szenior) az alábbi pozícióba:


    TRANSZFERÁR TANÁCSADÓ


    Leendő feladatok:

    • Transzferárazási koncepciók kidolgozása, összefüggő szakmai vélemények/tanácsadói levelek készítése,
    • Transzferár dokumentációk készítése, felülvizsgálata,
    • A kapcsolt ügyletek funkcionális és összehasonlító elemzése, iparági és piaci elemzés lefolytatása,
    • Összehasonlító kutatás végzése a rendelkezésre álló adatbázisokban,
    • Eredmény- és költségelemzések készítése,
    • Ügyfelekkel való kapcsolattartás és tárgyalásokon való részévétel,
    • A területen történő kutatások, publikációk végzése.

    Elvárások:

    • Felsőfokú gazdasági végzettség pénzügyi, vagy számviteli területen,
    • Hasonló területen szerzett 3-5 éves szakmai tapasztalat,
    • MS office erős felhasználói szintű ismeret (főleg Excel),
    • Aktív, középfokú angol nyelvtudás,
    • Önállóság, pontosság, precizitás, megbízhatóság,
    • Jó problémamegoldó képesség és fogalmazási készség.

    Előny:

    • Egy másik idegen nyelv ismerete,
    • Egyéb számítógépes üzleti adatbázisok ismerete,
    • Adótanácsadói képzettség,
    • Pénzügyi, vagy befektetési területen szerzett tapasztalat.

    Amit kínálunk:

    • Versenyképes jövedelem,
    • Hangsúlyos juttatások (cafetéria, magánegészségügyi ellátás stb.),
    • Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség,
    • Kiterjedt, változatos ügyfélkör,
    • Projekt jellegű feladatok
    • Rugalmasság,
    • Fejlődési lehetőség, támogató kollégák,
    • Tapasztalt, összetartó csapat

    Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület.

    Munkaidő: hétfőtől – péntekig napi 8 óra (Home office lehetőség megegyezés szerint).

    Jelentkezés: Önéletrajzát bérigény megjelölésével a karrier@saldo.hu e-mail címre várjuk. Tárgy: „Transzferár tanácsadó„

    Jelentkezési határidő: 2025. december 15.

  • Ügyfélkapcsolati munkatárs

    Szeretnél hozzájárulni cégünk növekedéséhez és erősíteni piaci pozíciónkat?

    Ha kiemelkedő kommunikációs készségekkel rendelkezel, proaktív vagy és szeretsz ügyfelekkel dolgozni, várjuk jelentkezésed az alábbi pozícióra:


    ÜGYFÉLKAPCSOLATI MUNKATÁRS

    Leendő feladatok:
    Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása
    • Rendszeres kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, igényeik felmérése és kezelése elsősorban telefonon és online
    • Az ügyfél-elégedettség és ügyfélmegtartás növelése

    • Keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása, új ügyfelek szerzése

    Értékesítési célok teljesítése
    • Éves és havi értékesítési tervek megvalósítása, folyamatos eredménykövetéssel

    Együttműködés az ágazatokkal
    • Szoros kooperáció a vállalat különböző területeivel az ügyféligények hatékony kiszolgálása érdekében
    • Ügyfél-visszajelzések közvetítése és közös megoldások kidolgozása

    Elvárások:
    • Telefonos és személyes értékesítésben szerzett tapasztalat
    • Kapcsolatorientált szemlélet: Kiemelt figyelem az ügyfélre és az igényeire, empátia és problémamegoldó hozzáállás
    • Kiváló kommunikációs készség telefonon és írásban.
    • Eredményorientáltság: Tudatos időbeosztás, munkaszervezés.
    • Csapatmunka: Harmónikus együttműködés a kollégákkal és más ágazatokkal a közös sikerért.

    Előnyt jelent:
    • Angol nyelvtudás
    • Gazdasági végzettség

    Amit kínálunk:
    • Versenyképes jövedelem: Alapbér + Jutalékrendszer
    • Cafeteria: Évi bruttó 550.000 Ft, próbaidő után időarányosan
    • Autóhasználat: Céges kulcsos autó vagy támogatott saját autóhasználat
    • Egészségbiztosítás: Medicover magánegészségügyi szolgáltatások
    • Munkaeszközök: Laptop és mobiltelefon

    Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület

    Jelentkezés: Önéletrajzod bérigény megjelölésével a karrier@saldo.hu e-mail címre várjuk. Tárgy: „Ügyfélkapcsolati munkatárs„

    Jelentkezési határidő: 2025. december 15.

Iratkozzon fel a SALDO hírlevelére
és mi naprakészen tartjuk adóügyekben!