Karrier - Saldo Zrt.
SALDO Zrt. logo
Kérdése van? 06-30-237-9822

Karrier

A tízszeres Magyar Brands díjas SALDO Zrt. Magyarország legátfogóbb és független adószakértői, tanácsadói és oktatási cége, amely 60 éve támogatja a hazai cégeket és költségvetési szervezeteket adó, adójogi és számviteli kérdésekben. Ügyfeleink megalapozott szakmai támogatását munkatársaink folyamatos fejlesztése, szakmai műhelyek és a magas szintű képzéseink biztosítják.

  • VIR rendszerszervező (system analyst) gyakornok / szakmai gyakorlat

    Téged keresünk, ha tanultál a VIR rendszerekről, túl vagy az első sikeres számvitel vizsgákon is és lenne is kedved ERP programokat átnézni, tesztelni, új dolgok kitalálásában részt venni, ügyfeleket segíteni.

    Sok ügyfelünk van, rengeteg új lehetőség áll előttünk ezért szeretnénk a csapatot bővíteni egy fiatal csapattaggal, aki részese lehet az előttünk álló kihívásoknak!

    A feladatok:

    • Szoftvereink alapos megismerése
    • Tesztelés, dokumentálás, kapcsolattartás a fejlesztőkkel
    • Részvétel a fejlesztési feladatok kidolgozásában
    • Felhasználói dokumentációk, oktatási anyagok ellenőrzése, készítése

    Amit ajánlunk:

    • ERP-hez kapcsolódó új alkalmazásokkal dolgozhatsz, innovatív fejlesztési technológiákkal ismerkedhetsz meg
    • Kihívásokkal teli, változatos feladatokat adunk, változatos ügyfélkörünknek is köszönhetően
    • Részesévé válhatsz egy kiemelkedő szakmai tudással támogatott csapatnak
    • Szakmai továbbképzéseket a SALDO rendszerében
    • Stabil hátteret és a tanulmányidhoz illeszkedő munkaidőt

    Elvárásaink:

    • Folyamatban lévő szakirányú tanulmányok (gazdaságinformatikai szakirány előny)
    • Számviteli ismeretek
    • Pro aktivitást, nyitottságot
    • Átlagon felüli logikai készséget és rendszer-szemléletet
    • Minimum heti 16 óra vállalását

    Munkavégzés helye: 

    Budapest, XIII. SALDO központ, illetve home office

    Jelentkezését várjuk a karrier@saldo.hu e-mail címre.

  • Számviteli tanácsadó

    A munkakörbe tartozó feladatok:
    A munkavállaló feladata a vállalkozási és egyéb szervezetek körébe tartozó ügyfelek részére írásban és szóban történő számviteli, társasági adó és kisvállalati adó témakörben történő tanácsadás. A munkavállaló további feladata számviteli, adózási területén történő átvilágításokban való részvétel, szabályzatok, szakértői anyagok készítésében való közreműködés.

    Pályázati feltételek:

    • felsőfokú iskolai végzettség
    • legalább 3-5 éves szakmai gyakorlat

    Előnyt jelent:

    • könyvvizsgálói képesítés
    • IFRS képesítés
    • adótanácsadói képesítés
    • transzferár nyilvántartás készítésében gyakorlat

    A munkakör betöltéséhez szükséges tulajdonságok:

    • fejlett problémamegoldó képesség
    • nagyfokú önállóság és kiváló kommunikációs készség
    • nagy munkabírás, terhelhetőség
    • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
    • csapatszellem

    Amit nyújtunk:

    • Stabil, biztos munkahely
    • Hosszútávú munkalehetőség
    • Fejlődési lehetőség
    • Cafetéria juttatás
    • Home office munkavégzési lehetőség


    Amennyiben felkeltette érdeklődését a számviteli tanácsadói pozíció, várjuk szakmai önéletrajzát a karrier@saldo.hu címre!

  • TB ügyintéző, bérszámfejtő

    Hazai tulajdonban lévő, elismert, független számviteli- és adózási tanácsadásban, könyvkiadásban, oktatásban, informatikában nagy hagyományokkal rendelkező tanácsadó cég TB ügyintézőt, bérszámfejtőt keres Gazdasági Igazgatóságára hosszú távra.

    Feladatok:

    • Állományban lévő munkavállalók havi rendszeres és eseti bérszámfejtése, az utalások előkészítése
    • Biztosítotti jogviszonyok be- és kijelentése
    • Bérszámfejtéshez kapcsolódó bevallások, adatszolgáltatások, havi és éves jelentések határidőre történő elkészítése, nyilvántartások vezetése
    • Cafeteria számfejtése
    • Letiltások kezelése
    • A társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok teljes körű önálló ellátása
    • Társadalombiztosítási kifizetőhellyel kapcsolatos kérdések megválaszolása
    • Kapcsolattartás hivatalos szervekkel, statisztikai jelentések elkészítése
    • Munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, szerződések kezelése
    • Egyeztetés könyvelőkkel


    Amit kérünk:

    • Legalább középfokú szakirányú (Bér és TB ügyintéző vagy egyéb kapcsolódó) végzettség
    • Naprakész szakmai ismeretek: a munka törvénykönyve és cafeteria szabályok
    • Legalább 1-3 év bérszámfejtés területén szerzett tapasztalat
    • Erős felhasználói szintű számítógépes és Excel ismeret
    • Önállóság, pontosság, precizitás, megbízhatóság
    • Szervezettség és strukturáltság
    • Jó problémamegoldó képesség
    • Ügyfélközpontú hozzáállás


    Amit kínálunk:

    • Versenyképes jövedelem
    • Hosszú távú, biztos munkalehetőség
    • Családias munkahelyi légkör
    • Jól felszerelt munkahely, kellemes környezet
    • Széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség
    • Próbaidő lejártát követően Cafeteria, magánegészségügyi biztosítás, home-office lehetőség


    Előny:

    • Mérlegképes könyvelői vagy adótanácsadói végzettség
    • Wizuál Bér bérügyviteli software ismerete

    A jelentkezéseket önéletrajzzal, motivációs levéllel és a fizetési igény megjelölésével várjuk a karrier@saldo.hu címre.

  • Adó- és bérszámfejtési tanácsadó

    A kizárólag magyar magánszemélyek tulajdonában álló adótanácsadó társaság adótanácsadó munkatársat keres.

    A munkakörbe tartozó feladatok

    A munkavállaló feladata a vállalkozási és egyéb szervezetek körébe tartozó ügyfelek részére írásban és szóban történő adó, járulék, munkajogi és pénzbeli ellátások területén történő tanácsadás. A munkavállaló további feladata adózási, járulékfizetési, pénzbeli ellátás, munkajogi területén történő átvilágításokban való részvétel, szabályzatok, szakértői anyagok készítésében való közreműködés.
    A munkavállaló további feladata átvilágításokban, szabályzatok és szakértői anyagok készítésében való közreműködés a foglalkoztatáshoz kapcsolódó munkaügyi, adó- és járulék, valamint pénzbeli ellátások területen.

    Pályázati feltételek:

    • felsőfokú iskolai végzettség
    • legalább 3-5 éves szakmai gyakorlat
    • TB kifizetőhelyi feladatok naprakész ismerete
    • munkaügyi, pénzbeli ellátások területét érintő kérdésekben naprakész jogi ismeretek (egészségbiztosítási, családtámogatási pénzbeli ellátások, nyugellátás)

    Előnyt jelent:

    • Társadalombiztosítási ügyintézői végzettség
    • Bérügyintézői végzettség
    • Adótanácsadói végzettség

    A munkakör betöltéséhez szükséges tulajdonságok:

    • fejlett problémamegoldó képesség
    • nagyfokú önállóság és kiváló kommunikációs készség
    • nagy munkabírás, terhelhetőség
    • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
    • csapatszellem

    Amit nyújtunk

    • Stabil, biztos munkahely
    • Hosszútávú munkalehetőség
    • Fejlődési lehetőség
    • Cafetéria
    • Home office munkavégzési lehetőség

Legyen mindig naprakész és értesüljön a legfontosabb változásokról!
Iratkozzon fel hírlevelünkre!